FAQs
Sortiment & izdelek
Pred končnim nakupom želim prejeti vzorec izdelka. Ali je to mogoče?
Z veseljem vam bomo brezplačno poslali vzorce izdelkov. V ta namen nam pošljite kratko elektronsko sporočilo na naslov muster@papstar.de, v katerem navedite želeno številko izdelka in svoj poštni naslov.
Še vedno imam vprašanja o posameznih izdelkih. Ali obstaja možnost telefonskega svetovanja?
Da, naša ekipa za podporo je na voljo po telefonu od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:00 in ob petkih od 7:30 do 13:00 na +43 (0)4762 61581 84.
Pogrešam nekatere izdelke iz vaše ponudbe.
Za vaše predloge smo odprti in hvaležni. Morda vam bomo lahko ponudili vire dobave iz partnerskih podjetij ali pa bomo vaše nasvete izkoristili kot priložnost za razširitev naše ponudbe. Prosimo, da nas kontaktirate po telefonu ali prek naše kontaktne e-pošte.
Kuponi & popusti
Prejel sem kupon, kodo za popust ali promocijsko kodo. Kje in kako jo lahko unovčim v trgovini?
Svoj kupon, kodo za popust ali promocijsko kodo lahko unovčite v ustreznem vnosnem polju v nakupovalni košarici.
Ali lahko kombiniram več kuponov ali kod popustov?
Ne - v posameznem naročilu lahko uporabite le eno kodo.
Ali odobravate dodatne popuste na cene v spletni trgovini?
Glede na neto vrednost vašega naročila v trgovini vam samodejno odobrimo popuste do 5 %. Poleg tega se cena na enoto zmanjša, če kupite izdelke v večji embalaži ali enoti naročila - npr. škatle namesto paketov. Če imate nenavadno visoke zahteve, vam bomo z veseljem pripravili tudi individualno ponudbo.
Dostava & pošiljanje
Ali je mogoče naročilo dostaviti na naslov po moji izbiri?
To ni nobena težava. Na poti do blagajne lahko vnesete naslov za dostavo, ki se razlikuje od naslova za izdajo računa. Ta naslov ostane v vašem uporabniškem računu - lahko ga dodate in se nanj sklicujete tudi pri kasnejših dostavah.
Moje naročilo še vedno ni bilo dostavljeno - kakšno je trenutno stanje?
Ali ste že poklicali povezavo za sledenje pošiljatelju, ki smo vam jo poslali s potrditvijo pošiljanja? Povezavo za sledenje ponudniku storitev pošiljanja najdete tudi v svojem uporabniškem računu.
Ali pa ste izbrali način plačila "Predplačilo z bančnim nakazilom" - v tem primeru bomo najprej počakali na prejem plačila in šele nato lahko pošiljamo.
Če izdelki izjemoma trenutno niso na voljo, vas bomo o tem obvestili pisno po elektronski pošti ali po telefonu.
Ali je mogoča dostava na DHL Packstation?
V tem primeru vnesite podatke o naslovu DHL Packstation v zasebni naslov za dostavo.
Ali je dostava mogoča tudi ob koncih tedna?
Z DPD dostavljamo na zasebne naslove za dostavo. DPD dostavlja na zasebne naslove tudi ob sobotah. Vendar je pogoj, da vaše naročilo prejmemo pravočasno. Na poslovne naslove za dostavo običajno dostavlja DPD ali špediter. Dostava ob sobotah tu ni mogoča.
Blago potrebujem zelo nujno - ali je mogoča hitra dostava?
Načeloma je DPD že dokaj hiter - tako da so naročila, ki prispejo k nam ob delavnikih pred 14. uro, običajno dostavljena v 1 do 2 dneh. Če potrebujete še hitrejšo dostavo, nas kontaktirajte - za manjše doplačilo bomo poskusili organizirati ekspresno dostavo.
Želim preklicati svoje naročilo, ki še ni bilo dostavljeno - kako naj ravnam?
Preklic je mogoč le, če blago še ni bilo izročeno ladjarju. Prosimo, da nas o svoji zahtevi za preklic čim prej obvestite po e-pošti.
Želim naročiti nevarno blago. Ali moram biti na kaj pozoren?
Nevarno blago dostavljamo prek našega ponudnika prevoznih storitev DPD.
Računi & računovodstvo
Nisem prejel računa. Kako si lahko ogledam svoj račun?
Če računa niste prejeli z blagom ali po pošti/elektronski pošti na vaš naslov za izdajo računa, ga lahko kadar koli pridobite tudi v svojem uporabniškem računu.
Koliko znaša DDV v trgovini?
Davek na dodano vrednost v Nemčiji znaša 19 %.
Pritožba & vračilo
Ali je mogoče naročeno blago vrniti ali zamenjati in kako naj ravnam?
Vse informacije o obdelavi vračil najdete tukaj >>>
Izdelki so bili dostavljeni poškodovani. Kaj moram storiti?
To se v resnici ne bi smelo zgoditi. Za to prevzemamo odgovornost. V tem primeru nam tudi sporočite - najbolje po elektronski pošti na naslov shop@papstar.de - ali želite nadomestno pošiljko ali dobropis. V nekaterih primerih je koristna tudi fotografija poškodovanega blaga ali embalaže, da lahko razumemo in se naučimo dodatno optimizirati naše postopke.
Ali zagotavljate nalepko za vračilo?
Etikete za vračilo vam še ne moremo zagotoviti. Če kot zasebna stranka uveljavljate pravico do odstopa od pogodbe, nosite stroške povratne pošiljke sami.
Pravo & storitve
Ali so izdelki, ki jih vidim v trgovini, pravno zavezujoča ponudba?
Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ni pravno zavezujoča ponudba, temveč nezavezujoč spletni katalog. Naše izdelke lahko sprva nezavezujoče položite v nakupovalno košarico in vnos kadar koli pred oddajo zavezujočega naročila popravite z uporabo pripomočkov za popravke, ki so v ta namen na voljo in pojasnjeni v postopku naročanja. S klikom na gumb - Kupi zdaj - oddate zavezujoče naročilo za blago iz nakupovalne košarice. Potrdilo o prejemu naročila vam bo poslano po elektronski pošti takoj po oddaji naročila.
Glasilo & oglaševanje
Kaj moram storiti, če ne želim več prejemati vaših novic?
Glasilo boste prejeli le, če ste se nanj prijavili na našem spletnem mestu. Če glasila ne želite več prejemati, uporabite povezavo za odjavo na dnu poslanega glasila ali se obrnite na našo službo za stranke.