Splošni pogoji
1. področje uporabe
Naslednji pogoji veljajo za vsa naročila, ki jih potrošniki in podjetniki oddajo prek naše spletne trgovine.
Potrošniki so potrošniki v smislu Zakona o varstvu potrošnikov (KSchG), torej fizične ali pravne osebe, ki niso podjetniki.
Podjetnik je oseba, za katero je transakcija del poslovanja njenega podjetja. Podjetje je vsaka trajna organizacija samostojne gospodarske dejavnosti, tudi če ni usmerjena v ustvarjanje dobička. Pravne osebe javnega prava se vedno štejejo za podjetnike.
V razmerju do podjetnikov velja naslednje: Če podjetnik uporablja nasprotujoče si ali dodatne splošne pogoje poslovanja, njihovo veljavnost zavračamo; postanejo del pogodbe le, če smo se z njimi izrecno strinjali.
2. Pogodbena stranka, sklenitev pogodbe, možnosti popravka
Kupoprodajna pogodba je sklenjena z družbo PAPSTAR Österreich Vertriebs AG.
Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ne predstavlja pravno zavezujoče ponudbe, temveč nezavezujoč spletni katalog. Naše izdelke lahko sprva neobvezno položite v nakupovalno košarico in pred pošiljanjem zavezujočega naročila kadar koli popravite svoje vnose z uporabo pripomočkov za popravke, ki so v ta namen na voljo in pojasnjeni v postopku naročila. S klikom na gumb za naročilo oddate zavezujočo ponudbo za blago, ki se nahaja v nakupovalni košarici. Potrdilo o prejemu vašega naročila bo poslano po elektronski pošti takoj po oddaji naročila.
Vašo ponudbo bomo sprejeli v dveh dneh tako, da
izdamo izjavo o sprejemu v ločenem elektronskem sporočilu ali
če je primerno, plačilno transakcijo izvede naš ponudnik storitev ali izbrani ponudnik plačilnih storitev. Čas izvršitve plačilne transakcije je v vsakem primeru odvisen od izbranega načina plačila (glejte poglavje "Plačilo").
Ustrezna alternativa za vas je odvisna od tega, kateri od naštetih dogodkov nastopi prej. 3.
3. Jezik pogodbe, shranjevanje besedila pogodbe
Jeziki, ki so na voljo za sklenitev pogodbe: nemščina
Besedilo pogodbe shranimo in vam pošljemo podatke o naročilu ter naše splošne pogoje v besedilni obliki. Besedilo pogodbe si lahko ogledate v naši prijavi za stranke.
4. Pogoji dostave
Poleg navedenih cen izdelkov lahko nastanejo tudi stroški dostave. Več informacij o morebitnih stroških pošiljanja lahko najdete v ponudbah.
Dostavo opravljamo samo na način odpreme. Na žalost ni mogoče, da bi blago prevzeli sami.
Ne dostavljamo na pakirne postaje.
5. plačilo
V naši trgovini so na voljo naslednji načini plačila:
Predplačilo
Če se odločite za predplačilo, vam bomo v posebnem elektronskem sporočilu poslali naše bančne podatke in blago dostavili po prejemu plačila.
Kreditna kartica
Podatke o kreditni kartici vnesete v postopku naročila. Vaša kartica bo obremenjena takoj po oddaji naročila.
Direktna bremenitev SEPA
Ob oddaji naročila nam podate pooblastilo za direktno obremenitev SEPA. Obvestili vas bomo o datumu obremenitve računa (tako imenovano predobvestilo). S predložitvijo pooblastila za direktno obremenitev SEPA od naše banke zahtevamo, da sproži plačilno transakcijo. Plačilna transakcija se bo izvedla samodejno in bremenila vaš račun.
Račun bo obremenjen pred odpremo blaga.
PayPal
Med postopkom naročanja boste preusmerjeni na spletno mesto spletnega ponudnika PayPal. Za plačilo zneska računa prek sistema PayPal morate biti tam registrirani ali se najprej registrirati, se legitimirati s svojimi podatki za dostop in nam potrditi plačilno navodilo. Po oddaji naročila v trgovini od sistema PayPal zahtevamo, da sproži plačilno transakcijo. Plačilna transakcija bo s strani sistema PayPal izvedena samodejno takoj zatem. Nadaljnja navodila boste prejeli med postopkom naročanja.
PayPal lahko registriranim strankam PayPal, ki so bile izbrane v skladu z lastnimi merili, ponudi dodatne načine plačila v uporabniškem računu. Vendar na ponudbo teh načinov nimamo vpliva; dodatni individualno ponujeni načini plačila vplivajo na vaše pravno razmerje s sistemom PayPal. Več informacij o tem najdete v svojem računu PayPal.
6. Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošniki so upravičeni do zakonsko določene pravice do odstopa od pogodbe, kot je opisano v pravilih o odstopu od pogodbe. Podjetnikom ni priznana prostovoljna pravica do odstopa od pogodbe.
7. zadržanje lastništva
Blago ostane naša last, dokler ni v celoti plačano.
Za podjetnike dodatno velja naslednje: Lastninsko pravico na blagu obdržimo do popolne poravnave vseh terjatev, ki izhajajo iz tekočega poslovnega razmerja. Blago, ki je predmet pridržka lastninske pravice, lahko ponovno prodate v okviru običajnega poslovanja; vse terjatve, ki izhajajo iz te nadaljnje prodaje - ne glede na kakršno koli kombinacijo ali mešanje blaga, ki je predmet pridržka lastninske pravice, z novim predmetom - nam vnaprej odstopite v višini zneska na računu, mi pa to odstopitev sprejmemo. Še naprej ste pooblaščeni za izterjavo terjatev, vendar lahko terjatve izterjamo tudi sami, če ne izpolnjujete svojih plačilnih obveznosti. Na vašo zahtevo sprostimo zavarovanja, do katerih smo upravičeni, če unovčljiva vrednost zavarovanj presega vrednost neporavnanih terjatev za več kot 10 %.
8. Odškodnina zaradi prevoza
Za potrošnike velja naslednje: Če je blago dostavljeno z očitnimi transportnimi poškodbami, jih čim prej reklamirate pri dostavnem podjetju in se takoj obrnite na nas. Če se ne pritožite ali ne stopite v stik z nami, to nima nobenih posledic za vaše pravne zahtevke in njihovo uveljavljanje, zlasti za vaše garancijske pravice. Pomaga pa nam, da lahko uveljavljamo lastne zahtevke proti prevozniku ali zavarovalnici prevoza.
Za podjetnike velja naslednje: Tveganje naključne izgube in naključnega poslabšanja stanja preide na vas, takoj ko smo predmet izročili špediterju, prevozniku ali osebi ali instituciji, ki je drugače določena za izvedbo pošiljke. Med podjetniki velja obveznost pregleda in obvestila o napakah, ki jo ureja 377. člen avstrijskega trgovinskega zakonika (UGB). Če ne obvestite, kot je urejeno v tem členu, se šteje, da je blago odobreno, razen če napake med pregledom ni bilo mogoče prepoznati. To ne velja, če smo napako goljufivo prikrili.
9. Jamstvo in garancije
Uporaba zakonskega prava o odgovornosti za napake
Če v nadaljevanju ni izrecno dogovorjeno drugače, se uporablja zakonsko pravo o odgovornosti za napake.
Naslednje omejitve in skrajšana obdobja ne veljajo za zahtevke, ki temeljijo na škodi, ki smo jo povzročili mi, naši zakoniti zastopniki ali pooblaščenci
primeru poškodbe življenja, telesa ali zdravja
primeru namerne ali hudo malomarne kršitve dolžnosti ter goljufivega namena
primeru kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti, katerih izpolnitev je predpogoj za pravilno izvedbo pogodbe in na katere se lahko pogodbeni partner redno zanaša (kardinalne obveznosti)
okviru jamstvene obljube, če je dogovorjena, ali
če je odprto področje uporabe Zakona o odgovornosti za proizvode.
Omejitve v razmerju do podjetnikov
V razmerju do podjetnikov se kot dogovor o kakovosti blaga štejejo samo naše lastne specifikacije in opisi izdelkov proizvajalca, vključeni v pogodbo; za javne izjave proizvajalca ali druge oglaševalske izjave ne prevzemamo nobene odgovornosti. Za podjetnike velja, da je zastaralni rok za zahtevke zaradi napak na novo izdelanem blagu eno leto od prenosa tveganja. Prejšnji stavek ne velja za stvar, ki je bila uporabljena za gradnjo v skladu z običajnim načinom uporabe in je povzročila njeno pomanjkljivost. Pri prodaji rabljenega blaga je izključena vsakršna garancija. Zakonsko določeni zastaralni roki za pravico do regresa v skladu s členom 933 b ABGB ostanejo nespremenjeni.
Predpisi v razmerju do trgovcev
Med trgovci velja obveznost pregleda in obveščanja o napakah, ki jo ureja 377. člen avstrijskega trgovinskega zakonika (UGB). Če ne obvestite, kot je urejeno v tem členu, se šteje, da je blago odobreno, razen če napaka med pregledom ni bila prepoznavna. To ne velja, če smo napako goljufivo prikrili.
Jamstva in storitve za stranke
Informacije o morebitnih dodatnih jamstvih in njihovih natančnih pogojih so na voljo pri izdelku in na straneh s posebnimi informacijami v spletni trgovini.
Služba za pomoč strankam: Za vprašanja, pritožbe in ugovore se lahko obrnete na našo službo za pomoč strankam od ponedeljka do četrtka od 7:30 do 16:00 v petek od 7:30 do 13:00 po telefonu +43 (0)4762 61581 84 ali po e-pošti na naslov shop@papstar.at.
10. Odgovornost
Za zahtevke na podlagi škode, ki jo povzročimo mi, naši zakoniti zastopniki ali pooblaščenci, smo vedno in brez omejitev odgovorni
primeru poškodbe življenja, telesa ali zdravja,
primeru namerne ali hudo malomarne kršitve dolžnosti,
primeru garancijskih obljub, če je to dogovorjeno, ali
kolikor se odpre področje uporabe zakona o odgovornosti za izdelke.
Primeru kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti, katerih izpolnitev je predpogoj za pravilno izvedbo pogodbe in na katere se lahko pogodbeni partner redno zanaša (kardinalne obveznosti) zaradi naše lahke malomarnosti, malomarnosti naših zakonitih zastopnikov ali pooblaščencev, je višina odgovornosti omejena na škodo, ki jo je bilo mogoče predvideti ob sklenitvi pogodbe in katere nastanek je bilo treba običajno pričakovati.
Nasprotnem primeru so odškodninski zahtevki izključeni.
11. Kodeks ravnanja
Podredili smo se naslednjim kodeksom ravnanja:
GLOBALNEMU DOGOVORU ZDRUŽENIH NARODOV (https://www.unglobalcompact.org/)
12. Reševanje sporov
Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (OS), ki jo najdete tukaj. Pripravljeni smo sodelovati v postopku izvensodnega reševanja sporov pred potrošniško arbitražo.
13. končne določbe
Če ste podjetnik v smislu nemškega trgovinskega zakonika (Unternehmensgesetzbuch), pravna oseba javnega prava ali posebni sklad javnega prava, je izključno pristojen za vse spore, ki izhajajo iz pogodbenih razmerij med nami in vami, naš sedež.
Splošni pogoji, ustvarjen z urejevalnikom pravnih besedil Trusted Shops.